We hebben een winnaar
De gelukkige winnaar is Gerrick Antonissen
Maar liefst 86 mensen vulden het wedstrijdformulier in en maakten kans op het schilderijtje van het roodborstje.
Een onschuldige hand trok er één naam uit. Gerrick Antonissen is de nieuwe bezitter van dit kleine vogeltje! Proficiat en veel plezier met je prijs!
Win een schilderijtje!
Wil jij kans maken op dit schilderijtje?
Bezoek deze Paasvakantie mijn expo in VTC De Mixx in Herselt en misschien fladdert dit roodborstje binnenkort rond in jouw woonkamer!
Al wat je moet doen is het wedstrijdformulier invullen en duimen dat de onschuldige hand jouw naam eruit haalt.
De tentoonstelling opent haar deuren vanaf 6 april (in de namiddag).
Dit schattige vogeltje prijkt op een doekje van 20cm op 20cm.
Tevreden klanten delen hun ervaringen:
"We zagen deze vrolijke zwemster op de expo in Mol. Ze deed ons aan onze pleegdochter denken die in de zwemvijver aan het zwemmen was."
Bart De Smet, Merelbeke
"Wij bestelden in totaal 6 portretjes van onze kleinkinderen voor kerst. De werkjes werden op tijd afgeleverd en de kinderen waren blij met hun kerstcadeau!"
Geert De Wulf, Antwerpen
"Dank je wel om onze gezamenlijke vakantieherinnering vast te leggen in dit leuke schilderijtje!"
Carmen Van Kemenade, Mol
"Het schilderij dat wij aankochten en waarvan de opbrengst integraal naar Kom op tegen Kanker ging, heeft een centrale plek in onze zitruimte. We zijn er na 5 jaar nog steeds heel blij mee!"
Evi Willemyns, Antwerpen
"Ik wilde een altijd blijvende herinnering aan onze pony'tjes, liefst zoals we ze gewoon zijn, achteraan in onze tuin. Daar heeft Geraldine voor gezorgd in een klein, maar treffend werkje. Ik ben zo blij dat ik mijn paardjes op deze manier voor altijd bij mij heb!"
Véronique Elsemans, Mol
"Het schilderij dat wij aankochten en waarvan de opbrengst integraal naar Kom op tegen Kanker ging, heeft een centrale plek in onze zitruimte. We zijn er na 5 jaar nog steeds heel blij mee!"
Evi Willemyns, Antwerpen
"Ik wilde een altijd blijvende herinnering aan onze pony'tjes, liefst zoals we ze gewoon zijn, achteraan in onze tuin. Daar heeft Geraldine voor gezorgd in een klein, maar treffend werkje. Ik ben zo blij dat ik mijn paardjes op deze manier voor altijd bij mij heb!"
Véronique Elsemans, Mol
"Ik ben erg dankbaar voor het samenbrengen van 3 generaties op één doek!"
Anja Schelfhout, Keerbergen